Proteíny

Naše požiadavky na množstvo bielkovín sa líši podľa veku i fyzickej aktivity ( napr. dojčatá potrebujú približne 10g bielkovín za deň , dospelý človek priemerne 56g = 17-21 % denného kalorického príjmu ) .

Optimálny príjem bielkovín pre rast
Kulturisti a silovo - vytrvalostný športovci vzhľadom k fyzickej náročnosti ich tréningov , prebiehajúcim opravám a prestavbe svalového tkaniva ,potrebujú asi 2,5-krát viac ako priemerný človek. Tvrdo trénujúcich " bodybuilderi " sa riadi pravidlom 2 - 3g bielkoviny na kg telesnej váhy za deň , čo by pre spomínaného 100 kilového muža znamenalo 200 - 300g bielkovín denne .

Kedykoľvek donútime sval pracovať až do vyčerpania s použitím ťažkých váh , spôsobí nedostatočná Potréningový konzumácia proteínov spomalenie , ak nie zastavenie , procesu hojenia . Za týchto katabolických podmienok sa naše svaly nielen nemôžu plne regenerovať a rast väčší a silnejší, ale môžu sa dokonca ďalej rozkladať a strácať na veľkosti . Kľúčové časy pre konzumáciu bielkovín sú ihneď po prebudení a počas a bezprostredne po intenzívnom tréningu .

Ktoré druhy bielkovín sú najlepšie ?
V nominálnej hodnote celkové množstvo bielkovín nie je najlepším ukazovateľom toho , či bude podporovať kvalitnej svalovej zisky alebo dokonca udržanie dobrého zdravia . Spoľahlivým ukazovateľom toho , či by mohol byť zdroj bielkovín považovaný za dobrý , je kombinácia jeho biologickej hodnoty ( BV ) , Protein Efficiency Ratio ( PER ) a čistá využiteľnosť bielkovín ( NPU ) .

Proteínové suplementy a časovanie :
Srvátkový proteín sa vďaka pomoci k rýchlym svalovým ziskom stal štandardom , podľa ktorého sú teraz ostatné zdroje bielkovín posudzovať. Kvalitné srvátkový doplnok možno použiť pred , počas aj po tréningu, a je tiež doporučený v skorých ranných hodinách na vyrovnanie potenciálneho svalového katabolizmu po 8-10 hodinovom období pôstu počas spánku .

Kazeín
Zatiaľ čo výsledky srvátkové bielkoviny boli najlepší vo všetkých troch hodnoteniach kvality bielkovín , kazeín sa zaradil nižšie než mnoho bežných potravinových zdrojov . To však neznamená , že nemajú obaja významnú úlohu v raste svalov .

Kazeín ( mliečna bielkovina ), je v porovnaní so srvátkovú bielkovinou vstrebávaný pomalšie . To z neho robí perfektné protiliek na 8-10 hodín pôstu počas spánku . Podaný tesne pred spaním bude kazeín pendlovať v tráviacom systéme dlhšie a bude dodávať cenné aminokyseliny do svalov , aj keď spíme .

produktov na stránku

Produkty

Nové produkty Slevy Prohlédnuté

Momentálně nejsou žádné nové produkty

MHP X-Fit Trainer
39,00 €
31,00 €

Všechny slevy